O grupo ponse nunha zona determina, por exemplo nun círculo o na
área dunha portería. Cóllese un bote de refresco baleiro ou unha
botella de plástico ou de zume baleira e ponse nun circulo preto do
grupo. Bótase a sorteo a ver quen apanda.
Ao que
lle toque tense que poñer de costas ao bote. Outro neno distinto ten
que dar unha patada ao bote. O que apanda ten que ir a por o bote e
collelo e poñelo de novo no círculo e gritar BOTE! nese momento.
Entre que vai coller o bote e vólveo a colocar no seu sitio os
demais teñen que correr a esconderse. A partir de aí o que apanda
terá que ir buscar ao resto do grupo. Se ve a algún deles volverá
correndo ao círculo e meterá o pé dentro e gritará: BOTE, BOTE
por Carlos! ou calquera que sexa o nome do xogador. E así neste caso
Carlos terá que saír do seu agocho e meterse no círculo de xiz. O
“cazado” aínda non o ten todo perdido porque calquera dos seus
compañeiros escondidos pode vir salvarlle dándolle unha patada ao
bote. Se alguén o consegue o xogador ou xogadores atrapados serán
inmediatamente liberados e poderán esconderse outra vez.
O que
apanda terá que descubrir a todos para que se acabe o xogo.
Ningún comentario:
Publicar un comentario